У БОРОВІЙ ВИЗНАЧИЛИ ПЕРЕМОЖЦЯ КОНКУРСУ НА СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПУ (БРЕНДУ) ГРОМАДИ

У БОРОВІЙ ВИЗНАЧИЛИ ПЕРЕМОЖЦЯ КОНКУРСУ НА СТВОРЕННЯ ЛОГОТИПУ (БРЕНДУ) ГРОМАДИ

Оргкомітет конкурсу одноголосно визначив переможцем логотип, на якому органічно поєднуються природне багатство краю, важливість аграрного сектору в розвитку громади та її історія.

Організаційний комітет конкурсу очолював Борівський селищний голова Олександр Тертишний. Члени оргкомітету: секретар селищної ради Віталій Кіян, заступники селищного голови Карина Шевченко та Олена Шевелєва, начальник відділу з питань гуманітарної політики Тетяна Бондарівська, завідувач сектору з питань організаційно-інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю Оксана Дудник та художник Палацу культури Борівської селищної ради Оксана Кулик.

комісія.jpg

Підсумкове засідання оргкомітету конкурсу відбулося у селищній раді 2 червня. Терміни розгляду конкурсних робіт були дещо порушені через те, що не всі учасники, які надіслали свої роботи, дотрималися вимог Положення про конкурс до оформлення заявки та самих конкурсних робіт. Деякі роботи надійшли не у заданому форматі, без пояснень і опису, як того вимагало Положення. Інформацію щодо окремих конкурсантів довелося уточнювати додатково.

Всього на конкурс було подано 40 варіантів логотипів від 14 авторів.

Серед усіх варіантів було визначено 5 фіналістів. Це роботи, які надіслали:

• Ігор Шинкаренко;

• Марія Царьова;

• Олег Кислий;

• Фонд добрих справ «Тамара»;

• Будинок дитячої та юнацької творчості.

Фіналісти.jpg

На підсумковому засіданні члени оргкомітету одноголосно визначили переможцем роботу Ігоря Шинкаренка.

9.jpg

У цьому логотипі поєднується відображення природної краси лісу, Оскільського водосховища, розвиток сільського господарства на території громади, як основної складової її економічного потенціалу. Українська автентика краю та його історичність показані через ягоди калини та вказаний рік заснування Борової, які запозичені із зображення герба Борівського району.

Борівська селищна рада висловлює щиру вдячність кожному учаснику конкурсу, усім, хто долучився до розробки і створення бренду нашої громади. Ми дякуємо вам за вашу небайдужість, творчість, докладені зусилля і час задля створення візуального стилю нашої громади, формування її позитивного іміджу та підкреслення унікальності і привабливості.

На переможця, як і було зазначено у Положенні про конкурс, чекає грошова винагорода у розмірі 2 тисячі гривень.